Fandom

My Little Pony Vänskap är magisk Wiki

Leksaker

257sidor på
denna wiki
Add New Page
Kommentar1 Share

Marknadsföringen är den drivande kraften bakom My Little Pony franchisen.

HasbroRedigera

My Little Pony Vänskap är Magic leksakerna kommer i flera varianter. De med borstbara-håret variation följer den klassiska My Little Pony linjen med leksaker som franchisen är känd för, med färgglada friserbara hår. Mer liknande ponnyer till utseendet i serien är de fullt skulpterade i plasthår .

Grundläggande PonnyerRedigera

Huvudartikel: Grundläggande Ponnyer

Detta är de ponnyer som Hasbro anser som "grundläggande" för Vänskap är magisk-sortimentet. Varje inkluderar en mindre ponny med borstbart hår, en sadel eller vagn, ett djur och kam. En komplett lista över leksakerna kan hittas under artikel för Grundläggande Ponnyer.

So Soft NewbornRedigera

Dessa är större, mjuka versioner av ponny karaktärerna designade att se ut som G3.5 bebis ponnyerna, inklusive napp.

  • Pinkie Pie
  • Pinkie Pie Spring Pony
  • Sunny Daze

Shine Bright PonnyerRedigera

Lite större ponnyer än de grunläggande sortimentet, Shine Bright ponnyer primära gimmick är en sektion som lyser när deras sadel trycks. Deras frambenen artikuleras vid axlarna.

  • Pinkie Pie, med illuminerande halsband
  • Rainbow Dash, med illuminerande vingar
  • Rarity, med illuminerande horn

ModeponnyerRedigera

Dessa modeponnyer är en större version av ponny karaktärerna som var och en har en unik dress samt accessoarer.

  • Applejack
  • Fluttershy
  • Rarity

Blind BagsRedigera

Huvudartikel: Blind Bags

Utöver de större leksakerna så finns det 42 mindre och helt i plast. De finns i 2 omgångar varav 6 ponnyer är identiska i båda. De säljs i ogenomskinliga förpackningar utan att notera vilken leksak som förpackningen innehåller, därmed "blind". Dock, den hemliga ponnyn kan identifieras genom att jämföra ett knappt synlig serienummer på baksidan av förpackningen med en identisk lista av varje Blind Bag ponnyers serienummer. En komplett lista över leksakerna kan hittas under artikel för Blind Bags.

Slumpartad wiki